Вакансії
Головний бухгалтер
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ:
- Має профільну вищу освіту
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років
- Знає чинне законодавство, стандарти бухгалтерського обліку (ПДВ, загальна система, єдиний податок)
- Впевнений користувач 1С: 8, М.Е.DOK
- Вміє працювати з великим обсягом інформації.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА:
- Управління грошовими матеріальними активами, забезпечення їх безпеки та зростання
- Контроль за правильним оформленням первинної документації, її рухом
- Своєчасний розрахунок, складання та контроль графіка виплат ЗП працівникам
- Правильно оформлена та своєчасно подана звітність до контролюючих органів
- Розрахунок податків, подання податкових звітів, забезпечення сплати податків
- Проведення всіх банківських операцій; організація перерахування грошей; звірка з банками
- Складання управлінської звітності
- Аналіз інформації в умовах багатозадачності з великими обсягами інформації.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Комфортабельний офіс у центрі міста
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Юрист
НАШІ ОЧІКУВАННЯ ВІД КАНДИДАТА:
- Досвід роботи юристом від 2-х років
- Відповідальність та уважність; висока працездатність; бажання навчатися; спрямованість на результат.
- Досвід роботи в нерухомості буде привілегією.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Підготовка юридичних документів (договорів, додаткових угод, актів, заяв тощо);
- Договірна робота;
- Надання письмових та усних консультацій з різних правових питань;
- Консультація клієнтів з питань купівлі житлової та комерційної нерухомості у новобудові (на первинному ринку нерухомості);
- Повний юридичний супровід клієнтів на оформленні купівлі-продажу об’єктів.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Участь в інноваційних проектах
- Можливості для професійної реалізації та розвитку
- Офіційне працевлаштування
- Гідна та своєчасна винагорода
- Комфортний та сучасний офіс в центрі міста
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Головний бухгалтер
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ:
- Має профільну вищу освіту
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років
- Знає чинне законодавство, стандарти бухгалтерського обліку (ПДВ, загальна система, єдиний податок)
- Впевнений користувач 1С: 8, М.Е.DOK
- Вміє працювати з великим обсягом інформації.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА:
- Управління грошовими матеріальними активами, забезпечення їх безпеки та зростання
- Контроль за правильним оформленням первинної документації, її рухом
- Своєчасний розрахунок, складання та контроль графіка виплат ЗП працівникам
- Правильно оформлена та своєчасно подана звітність до контролюючих органів
- Розрахунок податків, подання податкових звітів, забезпечення сплати податків
- Проведення всіх банківських операцій; організація перерахування грошей; звірка з банками
- Складання управлінської звітності
- Аналіз інформації в умовах багатозадачності з великими обсягами інформації.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Комфортабельний офіс у центрі міста
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Керівник відділу маркетингу
Ми — команда інноваторів та фанатів своєї справи, яка бажає змінити ринок нерухомості в Україні та вивести міста на новий рівень якості життя.
Шукаємо того, хто може втілити найсміливіші професійні мрії, знання та навички в потужній сфері девелопменту.
ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:
- Розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії.
- Реклама, PR, інтернет-просування, зовнішня реклама: розробка кампаній та рекламних акцій, проведення та оцінка ефективності.
- Управління брендом.
- Виведення ринку нових послуг.
- Бюджетування: планування витрат за місяць, квартал, рік.
- Маркетингові дослідження, аналіз конкурентів.
- Взаємодія з рекламними агенціями, блогерами, партнерами.
- Управління співробітниками (маркетологами, копірайтерами, дизайнерами тощо).
БАЖАНІ НАВИЧКИ І КОМПЕТЕНЦІЇ:
- Досвід роботи у маркетингу від 5 років.
- Вміння складати та впроваджувати комплексні стратегії просування.
- Досвід створення та виведення на ринок нових брендів.
- Знання SMM просування в соціальних мережах Фейсбук, Інстаграм, Ютуб-канал.
- Знання рекламного кабінету Facebook Ads Manager, створення рекламної стратегії.
- Знання рекламного кабінету Google Ads Manager, створення рекламної стратегії.
- Знання Google Analytics або інших сервісів для аналітики маркетингових активностей.
- Досвід роботи із зовнішньою рекламою, поліграфією, друкованими ЗМІ.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Конкурентну та своєчасну заробітну плату
- Офіційне працевлаштування
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Content Maker
Ми — команда інноваторів та фанатів своєї справи, яка бажає змінити ринок нерухомості в Україні та вивести міста на новий рівень якості життя.
Шукаємо того, хто може втілити найсміливіші професійні мрії, знання та навички в потужній сфері девелопменту.
ДУЖЕ КРУТО, ЯКЩО ТИ МАЄШ:
- Досвід роботи SMM менеджером від 1-го року
- Відповідальність
- Креативність, ініціативність та постійна генерація ідей для контенту
- Грамотність у написанні тексту українською мовою.
ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:
- Робота зі сторіс. Продумувати та креативні ідеї для сторіс, прописувати сторітелінг, щоденно вести сторіс. 3 акаунти — щоденний постинг. Давати ТЗ дизайнерам для створення серій сторіс.
- Слідкувати за оновленням хайлайтів.
- Монтувати Reels з кадрами з будівництва, для інфоприводів, івентів та свят.
- Працювати з каналом YouTube.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Можливість працювати дистанційно
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Системний адміністратор
БАЖАНІ НАВИЧКИ І КОМПЕТЕНЦІЇ:
- Розширені знання ОС сімейства Windows (установка, налаштування)
- Розуміння дротових та бездротових мережевих технологій
- Навички роботи та налаштування периферійних пристроїв (принтери, МФУ
- Вітаються навички роботи з мережевим обладнанням Mikrotik
- Вітаються навички роботи із системами відеоспостереження та контролю доступу (Dahua, HikVision, Vizit).
ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:
- Підтримка користувачів (локальна та віддалена)
- Обслуговування ПК та периферійних пристроїв (принтери, МФУ)
- Монтаж та обслуговування систем відеоспостереження.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Комфортабельний офіс
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Бухгалтер з первинного обліку
БАЖАНІ НАВИЧКИ І КОМПЕТЕНЦІЇ:
- Вища освіта
- Досвід роботи від 3-х років
- Досвід роботи в 1С:8.3, M.E.Doc, GoogleDocs, системі Клієнт-банк
- Знання та вміння застосовувати на практиці план бухгалтерських рахунків.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Робота в клієнт-банкінгу: проведення платіжних доручень, імпорт банківських виписок в 1С
- Контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками
- Ведення первинного бухгалтерського обліку: формування рахунків, видаткових накладних, актів звірок тощо
- Організація та контроль своєчасного документообігу з покупцями
- Робота з Клієнт-банком
- Участь у підготовці управлінських звітів
- Допомога у складанні щомісячної, щоквартальної та річної звітності головному бухгалтеру.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Круті та інноваційні девелоперські проекти
- Можливість розвитку та професійного зростання
- Амбіційний та доброзичливий колектив
- Роботу в компанії, що стабільно розвивається
- Комфортабельний офіс у центрі міста
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів!
Якщо Ви любите свою професію, прагнете високих результатів та хочете побудувати успішну кар’єру — приєднуйтесь до нашої команди!
Менеджер з продажу нерухомості
Дуже круто, якщо ти маєш:
- Знання та успішне застосування сучасних методик продажу, володіння навичками ведення ділових переговорів;
- Здатність працювати з великим обсягом інформації у режимі багатозадачності;
- Вільне володіння письмовою та усною українською мовами. Знання інших іноземних мов вітається та буде конкурентною перевагою;
- Впевнений користувач ПК;
- Наполегливість і вміння переконувати;
- Активна життєва позиція, комунікабельність, організованість.
Твої обов’язки:
- Робота із вхідною лінією лідів, консультація клієнтів;
- Виявлення потреб та формування пропозиції;
- Консультація клієнтів з питань купівлі житлової та комерційної нерухомості у новобудові;
- Робота з запереченнями;
- Супровід клієнта з першого звернення до угоди та подальший супровід.
Від нас:
- Участь в інноваційних проектах;
- Можливості для професійної реалізації та розвитку;
- Офіційне працевлаштування;
- Високу заробітну плату (ставка +% від продажу);
- П’ятиденний робочий тиждень із 10.00. до 18:00, зручний плаваючий графік;
- Комфортний офіс;
- Насичене корпоративне життя в команді професіоналів.
Якщо ти любиш свою професію, прагнеш високих результатів та хочеш побудувати успішну кар’єру – приєднуйся до нашої команди!